مدیر حج و زیارت گیلان:

۲۲ بهمن ماه آخرین مهلت برای   پیش ثبت نام اعزام به عتبات عالیات ویژه نوروز ۹۸

مدیر حج و زیارت گیلان گفت: مهلت پیش ثبت نام اعزام به عتبات عالیات ویژه نوروز ۹۸ تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۲ بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان گفت: به دلیل استقبال شهروندان، مهلت ثبت نام نوروزی عتبات و عالیات تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۲ بهمن ماه تمدید شده است.

وی افزود: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات در این دوره لازم است قبل از ثبت نام نهایی در کاروان‌ها در فرصت زمانی مشخص شده به سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات  مراجعه و کد رهگیری دریافت کنند.

مدیر حج و زیارت گیلان، با بیان اینکه زائران از ۲۴ اسفند امسال تا ۸ اردیبهشت سال ۹۸ به عتبات عالیات بر اساس قرعه کشی اعزام می‌شوند، گفت: زمان و نتایج قرعه کشی در پایگاه اینترنتی عتبات اعلام خواهد شد.

حسن فعال، با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند به دو روش گروهی یک تا هفت نفره و ۳۵ نفره نسبت برای پیش ثبت نام عتبات عالیات اقدام کنند، افزود: داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماه از تاریخ اعزام ضروری است.

وی با اشاره به اینکه آن دسته از متقاضیان تشرف که دسترسی به اینترنت ندارند می‌توانند با مراجعه به یکی از دفاتر زیارتی استان که از سازمان حج و زیارت مجوز فعالیت دارند پیش ثبت نام کنند، تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰ دفتر خدمات زیارتی در استان فعال است.

 

انتهای پیام/م.ع

اعلام زمان برای پیش ثبت نام اعزام به عتبات عالیات ویژه نوروز

برچسب ها: حج و زیارت ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.